Secretaria

L' Àrea de Gestió Acadèmica (Secretaria) s'encarrega, fonamentalment, de dur a terme la planificació, coordinació, assessorament i gestió de tots els tràmits administratius i acadèmics que sorgeixen

Entre d’altres serveis, a més de gestionar tràmits diversos d’àmbit general, realitza les     funcions d’atenció a l’alumnat, preinscripcions, matriculacions, convalidacions,   certificacions, tramitació de títols acadèmics i beques.durant el curs acadèmic.

Horaris Secretaria (Setembre a l'1 de Juliol)
Matins: de 09:00 a 14:00 hores
Tardes (excepte divendres): de 17:00 a 19:00 hores
Horaris Secretaria (Juliol)
Matins: de 09:00 a 14:00 hores
Tardes excepte divendres (del 2 al 23 de juliol): de 17h a 19h
A partir del 23 de juliol es farà horari intensiu de 09:00 a 14:00 hores